Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".
Терміни повернення та обміну.
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання покупцем товару.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості.
Увага! Весь перелік товарів належної якості на нашому сайті "Pixsel" підлягає поверненню та обміну!
Що таке товари належної якості? До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були використані, а також збережено їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом із товаром.
Хочете повернути товар? Що робити? Для того, щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, вказаними в розділі "Контакти". Повернення товару здійснюється на вказані дані в ТТН при отриманні відправлення.
Хто оплачує витрати на пересилку повернення товару? У даному випадку при поверненні товару ми не компенсуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг по доставці товару, а саме: виїзд кур'єра чи вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару, вартість послуги по доставці оплачується покупцем.
Коли повернуть гроші? Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти будуть повернені на реквізити, з яких здійснювалась оплата.
Хочете обміняти товар? Що робити? Для того, щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, вказаними в розділі "Контакти". Обмін товару здійснюється на вказані дані в ТТН при отриманні відправлення.
Хто оплачує витрати на пересилку обміну товару? У даному випадку при обміні товару ми не компенсуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг по доставці товару, а саме: виїзд кур'єра чи вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару, вартість послуги по доставці оплачується покупцем.
Коли відправлять товар на обмін? Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар.
Що робити, якщо при отриманні Ви виявили пошкодження або брак товару? Якщо при отриманні товару виявлено бій/брак товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби і повідомити нам номер цього Акта та кількість пошкодженого товару. Повернення або обмін бракованого товару здійснюється на вказані дані в ТТН при отриманні відправлення.
Хто оплачує витрати на повернення/обмін бракованого товару? У випадку браку товару вартість доставки в обидва напрямки оплачуємо Ми.