0 Обране

09.03.2024
15

Новий Toyota Hilux - зберігач спадщини

Toyota Hilux 2022 – Восьме покоління японських середньорозмірних повнопривідних пікапів

Ця модель успадкувала надійність і безвідмовність попередника, а за грузопідйомністю та прохідністю навіть перевершує його. Розробники створили справжній багатофункціональний автомобіль. Він підходить не лише для екстремального відпочинку або перевезення важких вантажів. У Toyota Hilux салон став набагато комфортнішим, а дизайн екстер'єру – сучаснішим. Все це робить японський пікап відповідним для міських трас для щоденних поїздок. Не дивно, що його визнають одним з найпопулярніших автомобілів у своєму класі по всьому світу.

Зовнішній вигляд

Нове оформлення фронтальної частини максимально наближає пікап до легкових автомобілів цього бренду. У дизайні екстер'єру виділяються звужені подовжені фари, продольні рельєфи кришки двигуна, вражаючий шестикутник виступаючої решітки радіатора з масивними поперечними ламелями та декоративна хромована обробка навколо.

Автомобіль став ширший на 95 мм – до 1855 мм, а також довший на 70 мм – до 5330 мм. Висота складає 1815 мм, що на 35 мм менше, ніж у попередника. Завдяки цьому машина виглядає більш компактною.

Позашляховий потенціал став більшим завдяки збільшеному дорожньому просвіту – висота кліренсу складає 227 мм, на 5-15 мм більше, ніж раніше. Довжина колісної бази – 3085 мм.

У цілому в Toyota Hilux кузов зберіг брутальність і агресивність, але став більш елегантним.

Вантажні можливості та технічні характеристики

В основі конструкції – жорстка рама сходового типу та посилене повнопривідне шасі з передньою та задньою підвісками, функцією відключення переднього диференціала та примусовим блокуванням центрального. Грузопідйомність автомобіля збільшена: габарити вантажної платформи довжиною 1596 мм і шириною 1645 мм дозволяють вмістити вантаж вагою до 880 кг. Висота бортів складає 481 мм. Повна маса пікапа – 3 тонни. При цьому він здатний рухатися з причепом масою до 3,5 тонни, обладнаним гальмівною системою.

Виробник передбачив встановлення трьох видів двигунів: 2,4 і 2,8-літрових турбодизелів і 2,7-літрового бензинового атмосферного двигуна з параметрами пікового тягового зусилля 400, 500 і 245 Нм і заявленою потужністю від 166 до 200 к.с. Вони поєднуються з 5-ступінчастою і 6-ступінчастою механічною або автоматичною КПП. Витрата пального на 100 км по трасі складає до 9 л. В базовій версії пікап розганяється до 100 км/год за 13,2 с.

Інтер'єр

У відделці салону використовується м'який п ластик, металеві вставки та інші матеріали високої якості. Тому подвійна п'ятимісна кабіна стала набагато комфортнішою, ніж раніше. Водії оцінять зручний кермо та функціональну двоярусну приборну панель, потужний звук, який забезпечує штатна мультимедійна система Toyota Hilux. Регульовані сидіння першого ряду обладнані бічною підтримкою. Простір для колін на задньому трьохмісному дивані збільшено на 35 мм і забезпечує зручне сидіння.

Просунуті опції

Штатне головне пристрій доступне вже в базовій версії. Мультимедійна система Toyota Hilux включає з 4 динаміками, CD-програвачем, USB-роз'ємом та Bluetooth. До преміум-опцій входить більш сучасне головне пристрій. Магнітола Toyota Hilux працює на операційній системі Android або Windows.

8-дюймовий кольоровий сенсорний екран розташований в центральній консолі. З його допомогою можна здійснювати дзвінки, виходити в Інтернет, користуватися навігацією. Інноваційна штатна мультимедійна система Toyota Hilux доступна в комплектаціях «Комфорт», «Престиж» та Black Onyx.

Захистити екран штатної мультимедіа Toyota Hilux можна гібридним глянцевим або матовим склом Pixsel.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується. Використовуйте звичайний текст.